Για πολλούς θεωρήθηκαν τα δυσκολότερα θέματα με το συγκεκριμένο σύστημα των κατευθύνσεων. Για πρώτη φορά τέθηκε θέμα χρόνου στο μάθημα της χημείας. Τα θέματα κάλυπταν μεγάλο μέρος της ύλης και ήταν για άριστα προετοιμασμένους μαθητές. Η θεωρία θα μπορούσε να θεωρηθεί αναμενόμενη. Το θέμα Β ήταν πολύ μικρό σε έκταση.
Για 2η συνεχόμενη χρονιά η άσκηση της οργανικής δίνεται με περιγραφή και όχι με <<δέντρο>>, κάτι που ήταν αναμενόμενο από πολλούς. Πολλές αντιδράσεις, αλλά εύκολο θέμα στοιχειομετρίας. Στο θέμα Δ τα ερωτήματα Δ1 και Δ2 ήταν εύκολα στα πλαίσια της διδακτέας ύλης. Στο Δ3 το σχολικό βιβλίο δεν αναφέρει ότι θα αντιδράσει πρώτα το ισχυρό οξύ και πολλοί μαθητές (ειδικά οι πολύ καλά προετοιμασμένοι) έχασαν πολύτιμο χρόνο να διακρίνουν περιπτώσεις. Το Δ4 ήταν από τα καλύτερα ερωτήματα, αλλά έπρεπε να αναφέρει ότι στη καμπύλη ο όγκος 20mL είναι το ισοδύναμο σημείο της ογκομέτρησης.
Στα θετικά, πολύ λίγες και εύκολες πράξεις. Το 100 στο συγκεκριμένο διαγώνισμα είναι για τους άριστους μαθητές.
Για να δείτε τα θέματα πατήστε εδώ
Δείτε τις προτεινόμενες απαντήσεις
[Download not found]Πρόσφατες αναρτήσεις
05 Apr 2015Επαναληπτικά δέντρα…. στην ιοντική ισορροπία
- 04 Nov 2016Επαναληπτικό διαγώνισμα χημεία Γ΄ λυκείου (οξειδοαναγωγή, θερμοχημεία, Χημική ισορροπία, Χημική κινητική)
20 Apr 2016Διαγώνισμα προσομοίωσης 2016
18 Jun 2015Εξεταστέα ύλη χημείας θετικού προσανατολισμού 2015-2016
17 May 2015Όλες οι ερωτήσεις Σωστού-Λάθους και πολλαπλής επιλογής στην Ιοντική Ισορροπία
12 May 2015To Δ4 των πανελλαδικών 2015…
Δημοφιλείς αναρτήσεις
05 Apr 2015Επαναληπτικά δέντρα…. στην ιοντική ισορροπία 2 Comments
- 04 Nov 2016Επαναληπτικό διαγώνισμα χημεία Γ΄ λυκείου (οξειδοαναγωγή, θερμοχημεία, Χημική ισορροπία, Χημική κινητική) 9 Comments
20 Apr 2016Διαγώνισμα προσομοίωσης 2016 16 Comments
18 Jun 2015Εξεταστέα ύλη χημείας θετικού προσανατολισμού 2015-2016
17 May 2015Όλες οι ερωτήσεις Σωστού-Λάθους και πολλαπλής επιλογής στην Ιοντική Ισορροπία
12 May 2015To Δ4 των πανελλαδικών 2015…