
Καθηγητής: Η αντίδραση των αλκινίων με ακετυλενικό Η, παιδιά μου, με CuCl/NH3 και ο σχηματισμός κεραμέρυθρου ιζημάτος χρησιμοποιείται για τη διάκριση τους από τους υπόλοιπους υδρογονάνθρακες….
Μαθητής: Κύριε, τι χρώμα είναι το κεραμέρυθρο;
Καθηγητής: Εεε κεραμέρυθρο….
Αν και ο παραπάνω διάλογος μεταξύ καθηγητή και μαθητή είναι υποθετικός, θα μπορούσε να είναι πραγματικός.
Πολλές φορές στη χημεία είναι απαραίτητο για το μαθητή να οπτικοποιήσει ένα πείραμα για να μπορέσει κατακτήσει τη θεωρία πίσω από αυτό.
Στο παρακάτω video που έχει επιμεληθεί ο Αντώνης Χρονάκης παρουσιάζεται η αντίδραση του ακετυλενίου (αιθινίου) με αμμωνιακό διάλυμα CuCl και ο σχηματισμός κεραμέρυθρου ιζήματος.
Απολαύστε το…
Πρόσφατες αναρτήσεις
05 Apr 2015Επαναληπτικά δέντρα…. στην ιοντική ισορροπία
- 04 Nov 2016Επαναληπτικό διαγώνισμα χημεία Γ΄ λυκείου (οξειδοαναγωγή, θερμοχημεία, Χημική ισορροπία, Χημική κινητική)
20 Apr 2016Διαγώνισμα προσομοίωσης 2016
18 Jun 2015Εξεταστέα ύλη χημείας θετικού προσανατολισμού 2015-2016
17 May 2015Όλες οι ερωτήσεις Σωστού-Λάθους και πολλαπλής επιλογής στην Ιοντική Ισορροπία
12 May 2015To Δ4 των πανελλαδικών 2015…
Δημοφιλείς αναρτήσεις
05 Apr 2015Επαναληπτικά δέντρα…. στην ιοντική ισορροπία 2 Comments
- 04 Nov 2016Επαναληπτικό διαγώνισμα χημεία Γ΄ λυκείου (οξειδοαναγωγή, θερμοχημεία, Χημική ισορροπία, Χημική κινητική) 9 Comments
20 Apr 2016Διαγώνισμα προσομοίωσης 2016 16 Comments
18 Jun 2015Εξεταστέα ύλη χημείας θετικού προσανατολισμού 2015-2016
17 May 2015Όλες οι ερωτήσεις Σωστού-Λάθους και πολλαπλής επιλογής στην Ιοντική Ισορροπία
12 May 2015To Δ4 των πανελλαδικών 2015…